Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het om een ​​bestelling te verwerken?
Bestellingen worden normaal gesproken binnen 1-2 werkdagen verwerkt, exclusief weekenden en feestdagen. Tijdens feestdagen kan de verwerkingstijd langer zijn vanwege het hoge ordervolume.

Hoe lang duurt de verzending?
Wij proberen de meest geschikte verzendmethode te vinden op basis van de bestemming.
De verzendtijd is tussen de 7-9 dagen. Er zijn omstandigheden buiten onze controle (zoals douane- en veiligheidscontroles, natuurrampen, feestdagen, weer, enz.) die vertragingen of uitstel van verzending kunnen veroorzaken. Hoewel de meeste pakketten op tijd aankomen, kunnen er zeldzame gevallen van vertragingen zijn die onze logistieke partners kunnen ervaren. Om deze reden kunnen we de exacte levertijd niet garanderen.

Ontvang ik een trackingnummer om mijn bestelling te volgen?
Afhankelijk van het distributiecentrum waar uw artikel vandaan wordt verzonden, ontvangt u een trackingnummer zodra uw pakket is verzonden, wat 1-2 dagen kan duren nadat het is verzonden. Sommige artikelen worden echter verzonden vanuit verschillende distributiecentra over de hele wereld, wat betekent dat er gevallen kunnen zijn waarin geen trackingnummer wordt verstrekt. Ons bedrijf verzekert pakketten volledig en ontbrekende artikelen worden gratis opnieuw naar u verzonden.

Ik heb nog geen trackingnummer ontvangen?
Controleer uw spamfolder om te zien of uw trackinginfo-e-mail daarheen is gestuurd. Soms werkt het verzendbedrijf de trackinginformatie niet meteen bij. Als u uw trackingnummer niet binnen de verzendperiode ontvangt, sturen we het zo snel mogelijk opnieuw.

Waar is mijn bestelling?
Wanneer u een artikel bestelt in onze winkel, ontvangt u een bevestigingsmail met uw bestelgegevens. U kunt uw order lookup tool gebruiken om de laatste status van uw bestelling te controleren en uw artikel te volgen als de informatie is bijgewerkt door uw lokale post.

Welke koeriersdiensten gebruikt u om bestellingen te bezorgen?
De keuze van de koeriersdienst hangt af van ons fulfillment center. Sommige koeriersdiensten variëren op basis van de herkomst en bestemming van de verzending. Wij gebruiken wereldwijde koeriersdiensten om betere tarieven en snellere verzendsnelheden te krijgen in vergelijking met concurrenten.

Moet ik invoerrechten, douanekosten of invoerbelastingen betalen voor mijn bestellingen?
Prijzen die op onze website worden weergegeven, kunnen afwijken van wat u in rekening wordt gebracht, maar maak u geen zorgen! Normaal gesproken verzenden we artikelen met minimale belastingkosten. In zeldzame gevallen kunnen er echter invoerrechten of -belastingen van toepassing zijn. Controleer uw lokale invoerrechtenregelgeving.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst. Wat moet ik doen?
Controleer of uw e-mailadres correct is. Als u nog steeds geen e-mail ontvangt, neem dan contact met ons op peatotstore @gmail.com

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn artikel wordt bezorgd?
Iedereen die thuis is, kan het pakket namens de hoofdklant aannemen. Meestal laat de postbode een ophaalbriefje achter als er niemand thuis is, en kunt u uw pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde kantoor.

Kan ik mijn bestelling of andere gegevens, zoals mijn adres, wijzigen nadat ik de bestelling heb geplaatst?
Wij adviseren u om uw bestelgegevens dubbel te controleren voordat u een bestelling plaatst. Als u wijzigingen moet aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we u kunnen helpen voordat de verwerking begint.

Ik heb een vraag die nog niet beantwoord is. Wat moet ik doen?
Stuur een e-mail naar peatotstore @gmail.com , dan reageren we zo snel mogelijk.